Za računalnikom: Migaj tudi sede

Celodnevno sedenje za računalnikom ni zdravo za telo, zato se razmigaj.

Telovadba za računalnikom ne more nadomestiti drugih aktivnosti. (foto: www.shutterstock.com) www.shutterstock.com
24. 3. 2010
  • Pravilna drža krepi mišice: Poskrbi, da boš med delom za računalnikom vedno sedela vzravnano, saj boš tako aktivirala hrbtne in trebušne mišice. Če opaziš, da te stol, na katerem sediš ves dan, sili k slabi drži, si kupi veliko telovadno žogo. Na njej boš lahko presedela ves dan in tvoja drža bo ves čas pravilna.
  • Telovadba sede: Zavestno stiskanje mišic bo okrepilo posamezne dele telesa, zato – ko se spomniš – stisni trebušne mišice, nato mišice zadnjice, nato dvigni eno nogo od tal in še drugo … Ne pozabi krepiti tudi mišic medeničnega dna!
  • Nujno raztezanje: Vratne in ramenske mišice so med tipkanjem najbolj obremenjene, zato jim redno privošči raztezanje. Z glavo zamigaj naprej, nazaj ter levo in desno. Ramenski sklep sprosti s kroženjem, enako telovadbo privošči tudi zapestjem. Vsako uro si privošči mini sprehod po prostoru in pretegni noge ter globlje zadihaj – če je le mogoče, pojdi na zrak ali odpri okno. Obvezno si privošči tudi kozarec vode.


Metka Pravst

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri