Vsi govorijo o glikemičnem indeksu

Zakaj avtorji modnih diet odsvetujejo uživanje živil z visokim GI, kot so beli kruh, sladka koruza in podobna z enostavnimi ogljikovimi hidrati bogata živila?

21. 12. 2009

Ker sladkorji iz hrane z visokim GI zelo hitro prehajajo v kri.

Porast krvnega sladkorja

Nenaden porast krvnega sladkorja je dražljaj za sproščanje inzulina, ki shranjuje sladkor v celice ter ga pretvori v maščevje, najraje na boke, predel trebuha in zadnjico, če ga telo ne potrebuje. Poleg tega
postaneš zaradi padca sladkorja v krvi hitro spet lačna in ves proces se ponovi.

... ki se mu gre izogibati

Če želiš shujšati, se hrani z visokim GI raje izogibaj, ker zbuja lažni apetit, ni pa se ji treba odpovedati, saj so med omenjenimi živili tudi zdrava živila. Jej jih bolj poredko, najbolje popoldne ali po telesnem naporu, ter jih kombiniraj s hrano, ki vsebuje veliko vlaknin. Načela o inzulinskem mehanizmu je dobro poznati, vendar jim sledi s pametjo.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri