Vseevropska kampanja proti kajenju posneta na ulicah Ljubljane

V teh dneh je Evropska unija najavila kampanjo proti kajenju 'Nekdanji kadilci so nepremagljivi'.

30. 9. 2011

Kampanja vključuje tudi dva televizijska oglasa, ki sta bila v celoti posneta na ulicah Ljubljane. Izvedbo snemanja v Sloveniji je prevzela slovenska produkcijska hiša Nora production group.

Pomemben del medijske kampanje, ki se je istočasno začela v 29 evropskih državah, sta tudi 30-sekundna televizijska oglasa 'Maraton' in 'Nosečnica', katerih glavna lika sta slovenska igralca Matej Jelen in Nike Kobal.

Oba oglasa, ki prikazujeta vzvratno zgodbo o odvajanju od cigaret, je režiral priznani evropski režiser Koen Mortier in tako sploh prvič snemal v Sloveniji.

 

Da je bilo snemanje zahtevno, je potrdil Darko Vinkl, producent več kot 500 Norinih TV-oglasov, ki pravi:

Ex-kadilci je bil zelo ambiciozen projekt, ki smo ga pripravljali skoraj mesec dni in je bil posnet v štirih snemalnih dneh. Na snemanju je sodelovalo več kot 200 statistov, predvsem tekačev, ki so v dežju tekli po glavnih ulicah Ljubljane, zaprtih za promet.”

Kampanjo lahko aktivno spremjaš v slovenskem jeziku na spletni strani www.exsmokers.eu.




Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri