Vse v življenju naj bo zmerno - tudi dieta!

Vedno ponavljajoča se pravila: jej to, ne jej tistega, izogibaj se sladkarij, pij vodo, ne jej zvečer ... Ja, na koncu je človek že tako obupan, da kar nekaj poje.

Vse v življenju naj bo zmerno - tudi dieta! (foto: Shutterstock) Shutterstock
31. 3. 2013

Naj ti zdaj olajšamo življenje in ti zaupamo, da nekatera dietna pravila lahko mirno kršiš:

  • Krožnik naj bo napol prazen

Seveda ne pretiravaj z ogljikovimi hidrati in maščobami, a če govorimo o sadju in zelenjavi, si le daj duška in napolni svoj krožnik. Tako boš v svoje telo dobila veliko vitaminov in vode ter malo maščob in kalorij. Sadje in zelenjava te bosta tudi dobro nasitila in ne boš razmišljala o drugih prigrizkih.

  • Drži se dietne hrane

Že zapakirana dietna hrana običajno v resnici ni preveč zdrava, saj ji dodajo veliko umetnih dodatkov, ki slabo vplivajo na naš metabolizem. Najbolje je, da si kuhaš svežo hrano, nikar ne podlegaj oglasom.

  • Brez prigrizkov

Nikar ne dovoli, da postaneš lačna kot volk, zato si raje vmes privošči kašen zdrav prigrizek. Seveda pa izberi bolj zdrave stvari, poskusi na primer z jogurtom, jabolkom in pestjo najljubših oreščkov. Vse te stvari boš dolgo prebavljala, zato boš pozabila na lakoto.

  • Izpusti posladek

Če si bosš nekaj preveč želela, se ti bo lepega dne kar zmešalo in boš pojedla kilogram čokolade namesto le košček. Izberi nekaj malega, na primer nekaj koščkov črne čokolade ali otrobov posladek z medom.

  • Beži stran od maščob

Sem ter tja si privošči kakovostne maščobe, ki ti bodo naredile tudi veliko dobrega. Izberi olivno olje, ribe in oreške. Strokovnjaki pravijo, da ti bo celo maslo naredilo več dobrega kot slabega.

  • Alkohol redi

Ja, res je – alkohol ima veliko kalorij, a kozarček sem in tja ob koncu dneva te bo le sprostil. Izberi dobro vino, zlasti rdeče ima malo kalorij in veliko dobrih snovi.

  • Pozabi na ogljikove hidrate

Ena izmed zadnjih študij je pokazala, da so tisti, ki se izogibajo ogljikovim hidratom, debelejši kot tisti, ki se jim ne. A seveda izbiraj male količine in pozabi na izdelke iz bele moke in se odločaj za tiste iz polnozrnate moke.

Ker je do prvomajskih počitnic le še mesec dni, do poletja pa dva ali trije meseci, boš verjetno vesela nekaj naslednjih spletnih povezav:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri