Vadbene goljufije

Če si resnično želite lepega telesa, se izogibajte naslednjim napakam.

27. 1. 2005

Napaka

Naslanjanje na ročaje simulatorja hoje po stopnicah (steperja) ali tekoče preproge.

Poprava

Zaradi naslanjanja na ročaje omenjenih naprav trpijo zapestja in hrbet, poleg tega pa porabite 25 odstotkov manj kalorij, kot vam kaže naprava. Zravnajte hrbet, ročajev pa se rahlo dotikajte le s prsti za boljše ravnotežje.

Napaka

Eksplozivno dvigovanje ter spuščanje uteži.

Poprava

S sunkovitim dvigovanjem uteži ne zaposlite mišic, katerim je vaja namenjena, od vsega najhujše pa so poškodbe, ki si jih na tak način hitro ‘pridelate’. Izberite lažje uteži in pazite, da bodo gibi počasni in kontrolirani.

Napaka

Izpuščanje raztezanja po treningu, da bi prihranile čas.

Poprava

Po vadbi so mišice dobro ogrete, zato je to najboljši čas za raztezanje. Brez njega bodo vaše mišice postopoma postale toge.

Amrak Zalokar

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri