Ujemi spanec

Kaj narediš potem, ko si si bioritem že uničila s ponočevanjem? Vrneš se v realnost!

12. 4. 2010

Dokler prespiš pol dneva ob vikendih, te še nič ne vznemirja, težava nastane takrat, ko greš zgodaj spat v nedeljo zvečer in se premetavaš vso noč, ko je treba vstati, pa bi se pogreznila v globok spanec.

Kako obvladati spanje in ga spraviti v red, vemo iz prve roke!

Napni ušesa ;)

  • Pomagaj utruditi telo z dobro večerjo z nekaj več maščobami, ki upočasnijo organizem, vendar vsaj tri ure pred spanjem.
  • Popij skodelico lipovega čaja, ne pij kave, kofeinskih pijač in teina.
  • Utrudi se z vadbo, ki jo izvajaj nekaj ur pred predvidenim spanjem, veselo te bo zazibala v sen.
  • Grda, a tokrat dobrodošla razvada je gledanje televizije pred spanjem, oči se ti bodo avtomatično zapirale. Izberi najdolgočasnejšo oddajo.
  • Lahko si predvajaš tudi kaseto za sproščanje.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri