Triki za enostavnejše hujšanje

Da boš lažje vztrajala ob pravilni dieti, ki si si jo v imenu novoletnih zaobljub tako ambiciozno zastavila ...

14. 1. 2009

  • 20-minutno pravilo: približno 20 minut je potrebnih, da možgani zaznajo polnost želodca (sitost), zato moraš jesti počasi, da se nehote ne prenaješ. Trik: jej vročo hrano, saj jo je težko jesti prehitro.
  • Pred obrokom popij kozarec vode: voda ti za kratek čas napolni želodec in prav tako zmanjša možnost prenajedanja.
  • Vsako gibanje je boljše od nič gibanja: ni samo športna aktivnost tista, ki kuri kalorije. Vsako gibanje se šteje v dnevno porabo kalorij. Zato se čim več gibaj: Namesto z dvigalom pojdi raje peš po stopnicah ...

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri