Bi rada shujšala? TAKO ti bo uspelo! (popoln plan)

Postani praktično neprepoznavna - v dobrem smislu! Zasij z vso energijo, ki jo premoreš. ;)

Bi rada shujšala? TAKO ti bo uspelo! (popoln plan) (foto: Profimedia) Profimedia
26. 11. 2020 | Promocijsko sporočilo

Omisli si osnovno fitnes opremo za domači trening in prijateljico namesto na kavo povabi na rekreacijo.

Pozimi se je pogosto težko držati načrta vadbe. Vreme je hladnejše, dnevi so krajši in ob popoldnevih, ki smo jih poleti preživeli v naravi, dajemo prednost drugim stvarem. Čeprav zimska vadba predstavlja izziv, je še vedno zelo pomembno, da ostanemo v formi.

Bi rada shujšala? Zate smo pripravili popoln načrt v spodnjih 6 točkah!

Preveri spodnje nasvete, z upoštevanjem katerih se boš letošnjo zimo potila z užitkom (JA, mogoče je!😉) Priskrbi si osnovno fitnes opremo za domačo telovadnico in povabi najboljšo prijateljico na skupni trening ter tako druga drugo motivirajta k napredku!

Za zimsko rekreacijo ne potrebuješ več kot le nekaj udobnih fitnes oblačil, podlogo za telovadbo ter nekaj dodatne fitnes opreme

1. Zastavi si dosegljive cilje

Za začetek se vprašaj, kaj sploh želiš doseči – si želiš izgubiti nekaj odvečnih kilogramov ali preprosto le ohraniti fit telo in ostati v formi? Če si na začetku sezone zastaviš cilje, kot so »Vadila bom trikrat tedensko« ali »V nedeljo si bom vzela čas za jogo in meditacijo«, boš veliko lažje sledila svojemu načrtu, vadba doma pa bo preprosto postala del tvoje rutine.

2. Priskrbi si najnujnejšo fitnes opremo

V zimskih mesecih morda ne boš mogla telovaditi zunaj, vendar obstaja veliko načinov, kako ostati aktivna, ne da bi te prezeblo do kosti.

Priporočamo ti, da si v Hervisu omisliš nekaj osnovne fitnes opreme, ki je tako priročna, da jo lahko pospraviš v kotiček dnevne sobe, spalnice ali v omaro. Obvezno si priskrbi podlogo za jogo, saj boš na tovrstni blazini enostavno izvajala mnoge vaje – od pilatesa, trebušnjakov, sklec, vaj za hrbtne mišice do počepov, poskokov in še in še.

Za učvrstitev mišic trupa ti priporočamo tudi nakup uteži. Z redno uporabo (vsaj trikrat tedensko) boš hitro opazila izjemne rezultate. Začni z lažjimi utežmi, nato pa težo postopoma dodajaj. Za krepitev mišic in večjo raztegljivost si omisli še elastiko za vadbo, saj elastični trakovi omogočajo trening različnih mišičnih skupin ter izvedbo raznolikih vaj. Za aerobne treninge pa priporočamo tudi nakup steperja, na katerem boš krepila mišice nog in zadnjice ter močno izboljšala ravnotežje in držo.

3. Poišči vadbeni program na spletu

Potrebuješ trenerja, ker ne najdeš motivacije, da bi sama izvedla celoten trening? Brez skrbi, ni ti treba zapraviti celotnega premoženja za individualno fitnes vadbo.

Na youtubu namreč najdeš ogromno različnih treningov, vse od visokointenzivnega HIIT-treninga, navodil, kako pravilno izvajati vaje z utežmi, pa do joge in pilatesa. Večina tovrstnih vodičev je brezplačnih, če pa želiš slediti intenzivnejšemu programu, lahko izbereš plačljiv program, ki po navadi vključuje tudi prehranske nasvete ter osebni posvet s trenerjem prek video klica. 

Na spletu poišči vodeni vadbeni program po svoji meri

4. Zimo izkoristi za zabavne športne aktivnosti

Čeprav je fitnes rutina najenostavnejša v zaprtih prostorih, ti še vedno priporočamo, da izkoristiš sončne zimske dni in se naužiješ svežega zraka. Odpravi se na sprehod ali do lokalnega drsališča.

Zakaj se ne bi prijavila na tečaj teka na smučeh ali pa se preprosto zabavala pri igri z najmlajšimi in na vrtu zgradila snežaka? Tovrstne aktivnosti so namreč tudi rekreacija, zato ne pozabi na zabavo! 

5.    Poišči si »fitnes buddyja«

K svoji vadbeni rutini povabi partnerja ali prijateljico – če se ti ne more pridružiti v živo, lahko trenirata skupaj prek videopovezave. Dogovorita se, da enkrat ali dvakrat tedensko vadita skupaj, ter si tako ustvarita vadbeno rutino, se spodbujata in skrbita za doslednost, tudi na daljavo. Obdržita to navado tudi po tem, ko se življenje vrne v normalne tirnice. Namesto da se sestaneta v kavarni ali pa si skupaj ogledata film, se obvežita k skupni vadbi, ki bo v vajino življenje vnesla le pozitivne spremembe.

Morda je celo čas, da stopiš iz cone udobja ter se udeležiš (online) tečaja plesa ali joge. Vadba namreč nikoli ne bi smela biti dolgočasna ali pa te spravljati v stres in slabo voljo. Če pa boš imela pri tem dobro družbo, boš še bolj motivirana!

6. Ostani prilagodljiva

Bodi pozorna, da treninge načrtuješ tudi takrat, ko si zaposlena, ter jih seveda prilagodi glavnemu urniku. Naj te pomanjkanje časa ne odvrne od vadbe – ne pozabi, da je včasih tudi 20-minutni intenzivni HIIT-trening povsem dovolj za tisti dan.

Morda si lahko pomagaš s koledarjem, ki mu boš vestno sledila. Ko trening zapišeš v koledar za določen dan, bodi zvesta sama sebi in poskrbi, da trening zares izvedeš – zgrabi fitnes opremo in pomisli na svoj cilj. Tako bo vadba veliko prijetnejša, seveda pa ne pozabi na motivirajočo in zabavno glasbo. 

V stresnih časih z veliko dela ne pozabi tudi na umsko sprostitev

Fotografije: promocijsko gradivo in profimedia