Superhrana za tvoje možgančke

Najpomembnejše je, da na prehrano začneš paziti že v zgodnji mladosti, nekje od 18. do 24. leta, saj pravijo, da se to, kar daš v usta, pozna tudi na starost. In nanjo gre zato misliti že danes!

Superhrana za tvoje možgančke (foto: shutterstock) shutterstock
11. 7. 2012

Seveda pa nikoli ni prepozno.

Hrana, ki hrani možgane in ohranja vitko postavo, je zelo preprosta.

Na splošno se moraš izogibati predelani hrani, kofeinu, sladkorju in alkoholu. Tu pa tam se seveda lahko pregrešiš, a pazi, da bo to samo enkrat na teden.

V nadaljevanju predstavljamo seznam superživil, ki bodo ustavila neusmiljen zob časa.

Paradižnik

Ker vsebuje likopen, ki zmanjšuje rakava obolenja, mora biti na tvojem jedilniku čim večkrat, zlasti v poletnih mesecih, in sicer naravnost z vrta.

Pomarančni sok

Popij kozarec pomarančnega soka na dan. Ta vsebuje beta karoten in vitamin C, ki obnavlja telesne celice. Dobra stran vitamina C pa je tudi ta, da povečuje energijo.

Borovnice

Borovnice so zelo močan antioksidant, zato upočasnjujejo staranje in še obnavljajo poškodovane telesne celice.

Ribe

Maščobne kisline omega 3, ki jih vsebujejo ribe, so izredno pomembne za naše celotno telo in ožilje, poleg vsega pa so znani tudi kot učinkovit antidepresiv in odlične za tvoj spomin.

Cimet

Podoben učinek na spomin kot kot Omega 3 pripisujejo tudi cimetu.

Jajca

Če jih uživamo v mejah normale, lahko pomagajo pri ohranjanju vida, možganskih funkcij in živčnega sistema. Vsebujejo tudi veliko vitamina D in pripomorejo k bolj zdravi koži ter nohtom.