Super zdrave mandarine

Mandarine so zelo dober vir vitamina C, zato so primerne za preprečevanje prehladnih obolenj.

23. 1. 2010

Poleg tega vsebujejo tudi provitamin A, folno kislino, kalij, kalcij, pektin, magnezij, folno kislino, vlaknine in različne organske kisline. Zaradi nizkega glikemičnega indeksa so kljub veliki količini sladkorjev primerne tudi za sladkorne bolnike. Sto gramov mandarin ima približno 45 kalorij.

Redno uživanje mandarin zmanjšuje tveganje za razvoj številnih kroničnih bolezni, nekaterih rakavih obolenj in nevarnost kapi.

Že z nekaj sadeži pa pokrijemo dnevno potrebo po vitaminu C.

Dobre za jetra

Citrusi pa ne vsebujejo le veliko C vitamina, temveč tudi posebno aromatično snov.

Ta v jetrih aktivira encim, ki v telesu veže predvsem težke kovine in pomaga, da jih telo izloči.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri