Študentski meni, prosim!

Poskrbi, da bo užival tudi tvoj želodček.

13. 11. 2009

Zlata pravila

Poskusi jih upoštevati, saj ti bo telo neizmerno hvaležno, tvoje počutje pa bo odlično.

  • Če je le možno, kosilo čim večkrat pripravi sama. Hrana, ki jo ponujajo na študentske bone, je večinoma nezdrava, premastna, preslana in postana. Če ni druge rešitve kot prehrana na bone, vsaj enkrat tedensko jej solato.
  • Dunajski zrezek in ocvrt krompirček prideta v poštev največ enkrat mesečno. Hitri prehrani in mastnim jedem se izogibaj, saj boš po njih utrujena, nič kaj dobro pa ne denejo niti tvoji postavi.
  • Jej vsaj trikrat dnevno. Če veš, da boš na faksu ves dan, zjutraj ne pozabi na zajtrk, s seboj pa prinesi malico, da te ne bodo mikale sladkarije.
  • Izogibaj se sendvičem iz avtomatov. Raje si zvečer za prihodnji dan pripravi malico, ali pa pred predavanji skoči v trgovino in kupi polnozrnato štručko, jogurt ali sadje.
  • Ne kupuj le vnaprej pripravljene hrane. Vemo, da včasih pač ni časa, lakota pa je prehuda za kuharske mojstrovine, vendar se potrudi, da boš jedla čim več sveže in kakovostne hrane.
  • Zelenjava ni tako draga, kot si misliš. Če kupiš npr. eno bučko, čebulo in paradižnik, verjetno za to ne boš zapravila niti 2 evra, pripraviš pa lahko super rižoto, testenine ali pa solato.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri