Spiš z nogavicami ali brez? Zdravnica pojasnjuje, KAJ je bolje za tvoje zdravje (in počutje!)

V katero skupino spadaš? Med tiste, ki nikakor ne zaspijo brez nogavic, ali med tiste, ki jih vztrajno sezuvajo? Preveri, katera odločitev je po mnenju zdravnikov boljša.  

Spiš z nogavicami ali brez? Zdravnica pojasnjuje, KAJ je bolje za tvoje zdravje (in počutje!) (foto: Profimedia) Profimedia
20. 2. 2021

Nekateri ljudje z nogavicami ne morejo spati, drugi pa si niti ne predstavljajo, da bi lahko mirno spali, če njihove nožice niso dodatno ogrevane. Doktorica Jess Andrade je zato s TikTok objavo predstavila medicinsko stališče do nošenja nogavic med spanjem. 

Preveri, kaj pravi:

V objavi, ki ima že preko 17 milijonov ogledov, je povedala, da je v hladnih dneh bolje, če si za spanje nadenemo nogavice.

To je PRAVI razlog, zakaj imaš lahko ves čas mrzle roke in noge!

»Nogavice ohranjajo stopala topla, zato se posledično razširijo žile, ki pomagajo telesu pri ohlajanju. Ko se telo začne samodejno ohlajati, pa to sporoči možganom, da je čas za spanje.«

Zaključek, ki ga poda dr. Andrade, je torej jasen: »Ljudje, ki v postelji nosijo nogavice, običajno zaspijo hitreje.«

@doctorjesss

I wear socks to bed so don’t come at me im not weird

♬ original sound - PresleyWalker

V komentarjih se je vnela debata, ki jo je na svoj način spodbudila tudi avtorica objave, saj je priznala, da sama nosi nogavice v postelji in da zato ni čudna.

»Pozabili ste omeniti, da so ljudje, ki nosijo nogavice v postelji, običajno serijski morilci,« se je pošalil eden od komentatorjev.

Nekateri pa so se strinjali z njeno prakso: »Ne morem zaspati brez nogavic. To je popolnoma normalno.«

Si odraščala v 80-ih ali 90-ih? TA zapis te bo spomnil, kako LEPO je bilo naše OTROŠTVO

Dr. Andrade je ob tem delila še metodo 10-3-2-1-0, ki ti lahko pomaga pri boju z nespečnostjo. Vsaka številka predstavlja del rutine, ki bi jo morala upoštevati pred spanjem. Takole gre:

10 ur pred spanjem nobenega kofeina, saj telo potrebuje 10 ur, da ga odstrani

3 ure pred spanjem nobene hrane ali alkohola

2 uri pred spanjem nobenega miselno zahtevnega dela

1 uro pred spanjem nobenih zaslonov

0 pa je število, ki predstavlja, kolikokrat naj bi zjutraj udarili po 'Snooze' tipki na budilki

Preberite več na Metropolitan.si

Fotografije: Profimedia