Si po hrani še vedno lačna?

Ljubiteljice testenin in kruha, pozor! Prenajedanje s hidrati ima lahko zelo negativne posledice!

10. 1. 2009

Verjetno si že kdaj večerjala špagete, žitarice, pečeni krompir ... in opazila, da kar ne moreš nehati jesti. Če misliš, da je to le posledica tvoje šibkosti pri odrekanju hrani, se zelo motiš.

Le hiter fiks?

Hitro prebavljiva hrana, bogata s hidrati, namreč lahko povzroči hormonsko stanje, ki prepriča možgane, da si še lačna, četudi je tvoj trebušček že precej poln. Še hujše pa je, da takšna prehrana lahko povzroči zelo hitro povečanje vsebnosti sladkorja v krvi, ki potem tudi hitro upade, kar zopet povzroči občutek lakote.

Več vlaknin

Seveda se takšni prehrani ni treba povsem odreči. Količino zaužitih testenin, belega kruha in različnega peciva zmanjšaj, omarice pa raje napolni s polnozrnatim kruhom, zelenjavo in oreščki, kajti vlakna, ki jih najdemo v njih, dalj časa prebavljamo in zato imamo tudi dalj časa občutek sitosti.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri