Si izčrpana?

Če zadnje mesece nisi bila preveč pozorna na prehrano, verjetno že ob branju uvoda kinkaš zaradi utrujenosti.

1. 5. 2010

Pomagaš si lahko tudi s prehrambenimi dodatki.

Wellwoman

Široka paleta hranil je odlično dopolnilo zdravemu življenjskemu slogu. Za hormonsko ravnovesje skrbita olji svetlina in borage, ki blažita PMS, vitamini skupine B in železo pa so pomembni pri
močnejših krvavitvah. Magnezij in cink skrbita za lepšo kožo, vitamina C, E in bioflavoini za imunski sistem, magnezij in vitamini B za vitalnost, cink, magnezij ter vitamin D pa za močne kosti.

AquaMarine

Čeprav se otepaš maščob, so nekatere za tvoje telo preveč koristne, da bi štela dodatne kalorije. Ker so bogate z omega 3 maščobnimi kislinami, vitamini D, E in A, te bodo zaščitile pred prehladi ter sprostile utrujene mišice in sklepe po naporni vadbi, zato svojemu telesu privošči terapijo z omega 3.

Dr. Böhm

Če je tvoja koža pozimi posivela, če so lasje in nohti pridobili krhkost, si privošči obilico vitaminov in vsak dan za zajtrk proseno kašo. Lahko pa se odločiš za tablete dr. Böhm s posebno kombinacijo sestavin, ki te bodo naredile bolj sijočo.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri