Rožnata pentlja: Kampanja za boj proti raku dojke

22. 9. 2010

Estée Lauder Companies s ponosom oznanjajo začetek letošnje globalne kampanje za boj proti raku dojke The Breast Cancer Awareness Campaign 2010.

Medicopharmacia d.o.o., ki v Sloveniji zastopa kozmetične hiše skupine Estée Lauder Companies in njeni partnerji: Maxi in Beautique Šiška ter parfumerije Limoni in drogerije Müller, v katerih bodo izdelki kolekcije Pink Ribbon ekskluzivno naprodaj, bodo letošnji Oktober 2010 obarvali še bolj roza kot kdajkoli poprej.

Tudi letos bodo celoten dobiček od prodaje izdelkov donirali slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna.

'Pink Ribbon' kolekcija!

Od petnajstih Estée Lauder kozmetičnih hiš, ki bodo z izdelki kolekcije Pink Ribbon zbirale donacije za raziskave fundacije The Breast Cancer Research Foundation, namenjene odkritju zdravila raka dojk, bodo v Sloveniji naprodaj Clinique in Estée Lauder.

... tako lahko vsaka od nas postane ambasador kampanje BCA.

Nadeni si rožnato pentljo

Začetek letošnje globalne kampanje za boj proti raku dojke The Breast Cancer Awareness Campaign 2010 poteka pod geslo:

'Povežimo se. Komunicirajmo. Premagajmo. Preprečimo rak dojke, ena po ena ženska. Roza pentlja. Nosite jo. Delite jo.'

Njihov letošnji slogan tako napoveduje nadgradnjo poslanstva, ki ga je sprožila gospa Evelyn H. Lauder, Senior Corporate Vice President of The Estée Lauder Companies, ko je soustvarila Pink Ribbon - roza pentljo in leta 1992 začela s kampanjo Breast Cancer Awareness Campaign.

Kampanja spodbuja ženske in moške, da se povežejo z vsemi, ki jih poznajo in komunicirajo o pomenu zdravja dojk in zgodnjega odkrivanja raka dojke.

Pravzaprav je to poziv gospe Evelyn Lauder k dejanjem, ki nam bodo pomagala, da to bolezen premagamo enkrat za vselej:

"Ko sem leta 1992 začela z Estée Lauder Companies Breast Cancer Awareness Campaign, se je o raku dojke govorilo potiho in skrivoma," pravi gospa Lauder.

"Osemnajst let pozneje se je našemu poslanstvu pridružilo nešteto preživelih, podpornikov, politikov in znanih osebnosti. Naredili smo že zelo veliko, a je pred nami še vedno dolga pot. Še naprej bomo delali resnično razliko in z našimi skupnimi prizadevanji za večjo ozaveščenost in zbiranje sredstev za raziskave, bo rak dojke pravgotovo postal oddaljen spomin."

Elizabeth Hurley, ambasadorka Estée Lauder BCA kampanje pa pravi:

"Obstaja veliko napačnih informacij o raku dojke. Moramo se povezati z vsako žensko, ki jo poznamo - naj bo to naša mati, babica, sestra, hči ali prijateljica. Ne smemo podcenjevati pomen komuniciranja z ženskami in jih opominjati na to, da morajo redno hoditi na preglede k svojemu zdravniku in če so starejše od 40 let, vsako leto opraviti tudi preiskavo z mamogramom. To je tako zelo pomembno. Nikakor ne odlašajte do prihodnjega leta.''

Oktobra 2010 bo BCA kampanja:

  • Nagovorila več kot dve milijardi ljudi v več kot 70-ih državah.
  • Po vsem svetu prodajala 20 Pink Ribbon izdelkov 14-ih cenjenih lepotnih blagovnih znamk Estée Lauder Companies (vključno z: AVEDA, Bobbi Brown, Bumble&bumble, Clinique, Darphin, DKNY, Donna Karan, Estée Lauder, Jo Malone, La Mer, Lab Series nega kože za moške, Michael Kors dišave, Ojon ® in Origins).
  • Osvetlila več kot 200 svetovnih znamenitosti v rožnati barvi luči in s tem zaznamovala 11. obletnico BCA kampanje in akcije Global Landmark Illumination Initiative.
  • Aktivirala več kot 40 zvezdnikov, politikov in drugih vplivnih ljudi, ki bodo delovali kot kot ambasadorji akcije BCA Campaign World Pink Ribbon.
  • Uresničevala cilj kampanje Estée Lauder Companies’ Breast Cancer Awareness Campaign, ki je pomagati rešiti življenje ženskam po celem svetu in izponiti vizijo Ga. Lauder o svetu brez raka dojke.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord