Regeneracija po športnem naporu

Zakaj moram po udeležbi na maratonu počivati?

17. 8. 2011

Če je bilo tvoje telo vse leto izpostavljeno t. i. športnemu stresu (naporom) zaradi priprav na npr. maraton, potem je čas, da mu privoščiš aktiven počitek, ki bo pozitivno vplival ne samo na mišice, ampak tudi na tvoj srčno-žilni sistem.

Pravzaprav, če se ne boš odločila za počitek, boš telesu naredila več škode kot koristi, saj ga boš še bolj izčrpala.

Ne skrbi, z aktivnim počitkom ne boš izgubila kondicije, ki si jo pridobivala vse leto, če boš naredila prehod z zmanjševanjem intenzivnosti – to pomeni, da tek za nekaj tednov zamenjaš za hojo.

Tako boš telesu zagotovila dovolj energije za uspešen začetek nove športne sezone – na primer smučarske.

Že prihodnji mesec lahko začneš pripravljati telo na vragolije, ki jih boš izvajala na belih strminah.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri