Raztrupljevalna dieta: 7 dni do popolne raztrupitve!

Se zbudiš spočita in sveža, čez dan prekipevaš od zanosa in energije ali pa se že zjutraj počutiš utrujena in bolehna, nato pa se še ves dan vlečeš kot megla?

13. 6. 2012

Si pomislila, da bi morda potrebovala raztrupitev svojega s stresom in nezdravo prehrano obremenjenega telesa?

Razstrupljanje potrebuješ, če imaš katerega (ali celo več) od naslednjih simptomov:

  • neredna prebava
  • občutek napihnjenosti
  • spahovanje
  • zaprtost
  • slabost
  • glavoboli
  • težave s kožo in (ali) lasmi
  • utrujenost
  • razdražljivost
  • brezvoljnost
  • nespečnost.

Kako si lahko pomagaš?

Razstrupitev dosežeš z uživanjem kakovostne sveže hrane z veliko prehransko vrednostjo.

Ko se raztrupljaš, vneseš v telo vse vitamine in minerale, ki jih potrebuješ za to, da si popolnoma opomore ter postane zdravo in močno. Z izogibanjem predelani hrani se izogneš tudi ogromnim količinam sladkorja, soli in umetnih dodatkov ter tako dodatno razbremeniš organizem.

Nutricionisti poleg prehoda na bolj kakovostno hrano z več vlakninami priporočajo tudi veliko tako imenovanih 'super raztrupljevalcev'. To so:

  • nepredelan riž,
  • jabolka,
  • grozdje,
  • rdeča pesa,
  • česen,
  • čebula
  • in korenje.

Z njimi se boš raztrupljevala neprimerno hitreje.

In pa seveda, med dieto ne pozabi veliko piti, saj bo telo tako še bolj učinkovito izločalo strupe in odpadne snovi.

Še kaj? Če bi rada dosegla res največ, kar s takšnim raztrupljevalnim tretmajem lahko, pokrbi še za kakovosten spanec, zdravo sprostitev in redno telovadbo.

Pri roki je dober nasvet

S pravimi recepti in načrtom ni težko kuhati in jesti zdravo.

In kot nalašč je zato pri založbi Primus izšla knjiga avtorice Lesley Ellis z naslovom 7 - dnevna raztrupljevalna dieta.

Knjiga je zbirka jedilnikov za sedem dni razstrupljanja. Številni recepti ponujajo možnosti za hitro pripravo okusnih, zdravih in hranljivih obrokov za zajtrk, kosilo in večerjo. Dobite pa še kup predlogov za pripravo sadnih in zelenjavnih sokov, predjedi, prigrizkov, solat in prelivov zanje, sladic ...