Preverili smo, ali je pokovka zdrava ali (sploh) ne!

Pokovke ni nikoli preveč, se strinjaš?

Preverili smo, ali je pokovka zdrava ali (sploh) ne! (foto: Profimedia) Profimedia
5. 6. 2018

Ob gledanju dobrega filma je boš mimogrede pojedla celo skledo. Morda že pred koncem, če smo popolnoma iskreni. Pa je pokovka res zdrava?

Je pokovka zdrava ali ne?

Pokovka je pravzaprav le koruza. Čeprav mnogi ljudje nanjo gledajo kot na nezdravo prehrano, to pravzaprav ni. Ima veliko vlaknin in ko jo pripravimo na manjši količini maščobe, ima tudi manjšo energijsko vrednost. Prav tako boš po njej sita precej časa.

Problem nastane, ko ji dodajaš polivke, zaradi katerih se ji preprosto ne moreš upreti. In ravno takrat je po navadi poješ malce preveč (ups, se zgodi).

Hranilna vrednost pokovke 

Preveri, kakšna je hranilna vrednost skodelice (8 g) pokovke brez maščob, ki jo navaja USDA:

Energijska vrednost: 129,7 kJ (31 kcal)

Proteini: 1 g

Maščobe: 0,4 g

Ogljikovi hidrati: 6 g

Vlaknine: 1 g

Natrij: 1 mg

Sladkor: 0,07 g

To pomeni, da lahko brez skrbi zaužiješ kar tri skodelice po 8 gramov, saj vse skupaj nanese le 418,4 kJ (100 kcal). Seveda pa se številka hitro spremeni, če ji dodaš maslo ali kakšno drugo polivko. Tri skodelice pokovke z maslom imajo na primer kar 803 kJ (192 kcal) - kar dvakrat več!

Kaj pa pokovka iz 'mikrovalovke'?

Bolje je, da se pokovki iz mikrovalovke izogneš. Mnogi proizvajalci pogosto pretiravajo s količinami masla in umetnih dodatkov. Pokovko v mikrovalovki lahko pripraviš tudi sama: v papirnato vrečko stresi koruzna zrna in jo položi v mikrovalovko. Enostavno, kajne?

Pa še 1 okusen in zdrav recept!

Na postalu Health.com smo našli odličen recept za pokovko, ki jo lahko pripraviš kar doma. Včasih si pač lahko privoščiš tudi odličen poliv.

Sestavine:

  • 16 gramov koruze (dve skodelici)
  • naribana limonina lupina
  • poper
  • sol
  • parmezan
  • olivno olje

Navodila za pripravo: 

V lonec nalij malo olivnega olja in ga segrej. Nato vanj stresi koruzna zrna in počakaj, da začnejo pokati, ko se pokanje upočasni, lonec odstavi in počakaj še eno minuto. Ostale sestavine zmešaj v posodo in jim nato dodaj še pripravljeno pokovko. Dobro premešaj in okusen prigrizek je pripravljen.

Energijska vrednost: le 535,5 kJ (128 kcal) 

Ugotovili smo: Če ne pretiravaš pri dodatkih, je pokovka eden izmen bolj zdravih prigrizkov. Vseeno pa se poskusi držati pravila zmernosti. 

Vir: Womenshealthmag.com

Fotografije: Profimedia 

Preberi še: Cosmo novinarka: "Preizkusila sem aerial pilates in ugotovila TOLE!"

Priporočamo tudi: Želiš izgubiti odvečne kg? Razkrivamo, kaj moraš jesti glede na tvoj tip telesa

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri