Preprosti triki za varčevanje s kalorijami

Da v teh prazničnih dneh ne boš prikrajšana za kulinarične užitke, ti ponujamo nekaj preprostih trikov, s katerimi lahko zmanjšaš kaloričnost jedi.

Preprosti triki za varčevanje s kalorijami (foto: shutterstock) shutterstock
28. 12. 2010

Trik št. 1: Olje v ponvi pred pečenjem mesa dobro segrej, na tak način bo meso prej zakrknilo in vsrkalo manj maščobe. Še najbolje pa je, da uporabiš ponev z rebrastim dnom, meso bo pečeno kot na žaru.

Trik št. 2: Če si zaželiš pico, izberi takšno, ki je bogato obložena z zelenjavo in ne s sirom in mastnimi salamami.

Trik št. 3: Maščoba daje jedem bolj poln okus, odličen nadomestek zanjo so najrazličnejše začimbe.

Trik št. 4: Omake lahko namesto s smetano ali moko zgostiš tudi s kuhanim krompirjem. Če pa se vseeno odločiš za smetano, namesto sladke uporabi kislo. Sicer pa poskusi in namesto po sirovih in smetanovih omakah raje posezi po omaki, katere osnova je paradižnik.

Trik št. 5: Kakšen dan si namesto mesa pripravi obrok bogat s stročnicami, ki so bogat vir beljakovin.

Trik št. 6: Če te muči želja po sladkarijah, posezi po enem piškotu, nato pa si privošči sladko sadje.

Trik št. 7: Namesto čokoladnega preliva (na kavi ali sladoledni kupi) uporabi karamelo, ki ima skoraj za polovico manj maščobe, še bolje pa bo, če boš sladice sladkala z medom.

Trik št. 8: Pekača pred peko slastnih piškotov ne maži z dodatno maščobo, ampak raje uporabi peki papir.

Trik št. 9: Ker orehi vsebujejo veliko maščobe, jih v prazničnem pecivu lahko nadomestiš z ovsenimi kosmiči.

Trik št. 10: Namesto mastnega čipsa gostom postrezi z doma pripravljeno pokovko in slanimi palčkami.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri