Premisli, preden dosoliš

Si vedela, da Slovenci zaužijemo kar 150 % več soli, kot je še primerno za naše telo?

23. 4. 2009

Preveč natrija povzroča povišan krvni tlak, ta pa možgansko kap. Previsok vnos soli je povezan tudi z želodčnim rakom, osteoporozo, astmo, ledvičnimi kamni in sladkorno boleznijo.

Zato ...

  • Zmanjšaj uživanje soli
  • Izbiraj živila, ki nimajo dodane soli (natrija).
  • Izogibaj se industrijsko predelani hrani, polpripravljenim, pripravljenim ter konzerviranim živilom.
  • Izogibaj se dosoljevanju jedi iz navade (pri kuhanju ali pri mizi), ne da bi prej jed poskusila.
  • Kupuj manj slan kruh in krušne izdelke (žemlje, kajzarice, sirove štručke itd.).
  • Redko in v majhnih količinah uživaj prekajeno meso in mesne izdelke.
  • Pri pripravi obrokov uporabljaj različna zelišča/začimbe (sveža, suha ali zamrznjena) namesto kuhinjske soli.
  • Malico za službo raje pripravi doma s svežimi in zdravimi sestavinami, namesto da ješ zunaj. Hrana zunaj je manj zdrava, ponavadi je tudi močno presoljena.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri