Praznični stres?

Prekrasen čas, ki pa je lahko tudi zelo stresen in naporen.

28. 12. 2008

Z nekaj našimi namigi boš vse skupaj lažje prebrodila, čeprav je še veliko stvari, ki jih moraš še postoriti – napisati novoletne voščilnice, nakupiti darila, prijateljice povabiti na kavico ...

Vse lepo in prav, a kaj ko pa imaš vedno občutek, da ti bo zmanjkalo časa.

Skopari s ­svojim časom!

Kaj je tisto, kar resnično lahko počaka? Moraš pospraviti? Obiskati staro teto, ki je že dolgo nisi videla?

Naredi si prioritetno listo, kaj je tisto, kar moraš nujno storiti, in kaj tisto, kar lahko počaka, mogoče tudi po novem letu. S spiskom boš prihranila čas in si boš lahko vsake toliko kakšen trenutek vzela samo zase. Predstavljaj si, da imaš 15 minut časa, da lahko v miru popiješ skodelico vroče čokolade - za sprostitev hormona sreče. Ali pa si preprosto lahko privoščiš sprehod po okrašenem mestu. Kar tako … brez cilja

Glasbo, prosim!

Življenja brez glasbe si ne moremo predstavljati, kajne? Seveda, brez svoje najljubše glasbe, ki si jo moraš v tem obdobju res privoščiti.

Tudi kadar imaš zelo malo časa.

To lahko storiš tako na delovnem mestu kot doma.

Daj si duška in naj ti ne bo nerodno, če se boš zazibala v divjem ritmu roka, v seksi salsa ritmih ali pa zaplesala po sobi, kot bi bili na opernem plesu na Dunaju.

Za mirne živce

Zajtrk je pomemben za začetek dneva. Privošči si ga lepo v miru. Pol litra mleka, košček sira ali malce skute. Pravo skladišče proteinov, s katerimi boš telesu pri­skrbela protistresne hormone. Nikar po zajtrku ne pozabite na malico, čez približno tri ure. Lahko sadje, jogurt oziroma nekaj lahkega, da boš lažje dočakala kosilo. V službenem predalu pa imaš lahko vedno nekaj oreščkov. Vitamini B so odlični proti stresu.

Mrzle noge

V teh hladnih dneh ni nič bolj nadležnega, kot če imamo mrzle noge. Če si boš vzela čas in si privoščila vročo kopel, bo tvoje počutje vsekakor boljše. Utrgaj si nekaj časa zjutraj in (ali) tudi zvečer.

Voda kopeli naj ima med 35 in 37 stopinjami Celzija. V vodo kani sol za nožno kopel ali kar navadno kuhinjsko sol. Po kopeli si noge tudi zmasiraj, in sicer s kremo, ki jo nežno vtiraš z masažnimi gibi. Lahko prosiš tudi svojega najdražjega, da ti pri tem opravilu pomaga. In potem zamenjajta vlogi.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri