Posledice prazničnega prenajedanja

Ko boš ta konec tedna sedla za obloženo mizo, pomisli na svoje telo … in pri jedi upoštevaj zmernost.

21. 3. 2008

Potica, šunka, pirhi, hren, čokoladni jajčki in zajčki … se tudi ti ne moreš upreti vsem prazničnim dobrotam? Seveda, velika noč je pomemben praznik, saj se v tem času zbere širša družina, ki se nato druži ob uživanju velikonočnih dobrot. Vse lepo in prav, le da ne bi prihajalo do prenajedanja.

Obloženo po dolgem in po čez

Ker so ob velikonočnih praznikih mize navadno (pre)polno obložene, vse hrane ni mogoče pojesti naenkrat. Zato ti svetujemo, da praznike preživiš v duhu zmernosti! Če je le mogoče, se poskušaj čim bolj držati pravil zdrave prehrane – predvsem pri razporejanju živil po obrokih. Hrano razporedi na ves dan – na 5, 6 ali celo 7 obrokov. Predvsem pa se ne poskušaj cel dan 'postiti', da boš lahko zvečer pojedla več. Kajti ravno takšno prehranjevanje privede do slabega počutja.

Neprijetne posledice

  • Če boš zvečer pojedla veliko, se boš zjutraj zbudila z občutkom nabito polnega trebuha.
  • Lahko se zgodi, da te bo pekla zgaga ali boš imela bolečine v želodcu, ki ni vajen sprejemati velikih količin hrane.
  • Zaradi predoziranja se bodo lahko pojavile težave s prebavo, ki jo boš lahko uredila z uživanjem navadnega jogurta.
  • Ker s polnim želodcem ne boš zainteresirana za nobeno obliko gibanja, bo tvoje počutje le še slabše.
  • Po koncu prazničnih dni pa te bo pekla vest ob misli, da si se spet zredila za dva kilograma!

Preventiva

Da bi se vsemu temu izognila, poskusi ostati aktivna – pojdi na sprehod, pomagaj mami na vrtu, z družino se odpravi na izlet. Predvsem pa jej z glavo in ne pretiravaj pri sladkarijah.