Popiješ dovolj tekočine? Najboljša je voda!

Popij dovolj tekočine, saj je 70 odstotkov našega telesa sestavljenega iz vode in že rahla dehidracija lahko med drugim vodi v utrujenost.

12. 6. 2014

Ali si popila dovolj tekočine, lahko vidiš po barvi urina, ki je ob dovolj tekočine bistre svetle barve, ob rahli dehidraciji rumene in močni temnejše oranžne barve.

Posledice dehidracije so lahko resne:

  • Pri izgubi več kot 10 % vode nastopi vročinska bolezen, kap in v določenih primerih tudi smrt.
  • Že samo 2 % izgubljene vode pomenita 20 % slabši športni dosežek.
  • Izguba 4 do 5 % telesnih tekočin pomeni za športnika 20- do 30-odstotno zmanjšanje telesnih sposobnosti.
  • Ko nastopi žeja, se moraš zavedati, da si izgubila že 1 do 2 % tekočine, takrat je zadnji čas, da jo začneš nadomeščati.

Ker mehanizmi v telesu delujejo malce počasneje, moraš obvezno piti že veliko prej, preden občutiš žejo. Izgubljene tekočine sicer ne boš nadomestila, boš pa upočasnila dehidracijo.

Zapomni si: Spij vsaj osem kozarcev vode ali približno 2,5 litra vode na dan!

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri