Pomladno utrujena?

Rešitev: živila, ki bodo tvoj nivo energije obdržala nad minusom.

11. 3. 2010

Orehi

So, takoj za ribami, naravni vir nenasičenih maščobnih kislin Omega 3, ki pomembno vplivajo na ustvarjanje biološko aktivnih snovi, tonus krvnih žil in vnetne procese. Posledica tega je razširjanje malih krvnih žil in zaviranje vnetnih procesov.

Jajca

Imajo nizko energijsko vrednost in so polna proteinov. V njih so vse potrebne aminokisline, vitamin B in topilec maščob – vitamin A. Delujejo kot antioksidanti in preprečujejo starostne poškodbe pred
prostimi radikali.

Stročji fižol

V njem so vlaknine, ki ohranjajo stabilen krvni sladkor, zaradi njih pa več časa občutek, da si sita. V njem so tudi beljakovine, ogljikovi hidrati, mineralne snovi, provitamin A, vitamini skupine B, kot tudi vitamina C in E. Sveži fižol je nizkokaloričen.

Beluši

Beluši imajo zelo malo kalorij. V njih je folna kislina, ki je pomembna za pomlajevanje celic, za nastajanje krvi in hormonov. Beluši spodbujajo presnovo, delovanje ledvic ter delujejo čistilno. Beluši čistijo kri ter podpirajo delovanje jeter in pljuč.

Gorčično seme

Je polno magnezija, ki manjša krvni tlak in se bojuje proti migrenam. Zmešaj ga z balzamičnim kisom in oljčnim oljem, da dobiš pikanten solatni preliv.

Hruške

V njih je nizek odstotek natrija, bogatijo pa jih sestavine, ki uničujejo slab holesterol. Prav tako imajo majhne količine vitaminov A in C ter nekoliko kalija.