Po napornem treningu

Kaj storiti, če je bolečina v mišicah neznosna?

16. 1. 2010

Mišična utrujenost, ki se pojavi dan ali dva po napornem treningu, ti sporoča, da si med treningom natrgala mikroskopsko majhna mišična vlakna, kar je tudi namen tvojega treninga, če bi rada lepo izoblikovala postavo.

Nujen je počitek

Če je mišična bolečina neznosna, pomeni, da so mišice močno poškodovane in nujno potrebujejo nekajdnevni počitek za obnavljanje svoje strukture.

Masaža in raztezanje

Poleg počitka pomagajo tudi športna masaža, hladilni geli ali nežno raztezanje. Dejstvo je, da se ob redni vadbi mišice navadijo na napor, zato je pomembno, da za viden napredek počasi stopnjuješ intenzivnost in trajanje treningov. Tako bolečine v mišicah nikoli ne bodo toliko hude, da bi se morala odpovedati dnevni dozi miganja.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri