Pampers in Unicef proti tetanusu

Pampers in UNICEF letos nadaljujeta globalno kampanjo 1 pakiranje = 1 cepivo, ki reši življenje v Sloveniji.

23. 4. 2010

Svetovna kampanja je usmerjena v izkoreninjanje tetanusa pri materah in novorojenčkih v državah v razvoju do leta 2012.

Aktivistki Anja in Sabina

Voditeljica Anja Križnik Tomažin in igralka Sabina Kogovšek Zrnec sta na novinarski konferenci pozvali slovensko javnost, da pomaga z nakupi Pampersovih izdelkov. Za vsak prodan izdelek z oznako 1pakiranje = 1 cepivo, ki reši življenje, od aprila do junija 2010, bo Pampers UNICEF-u zagotovil sredstva za eno cepivo proti tetanusu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri