Pampers in Unicef proti tetanusu

Pampers in UNICEF letos nadaljujeta globalno kampanjo 1 pakiranje = 1 cepivo, ki reši življenje v Sloveniji.

23. 4. 2010

Svetovna kampanja je usmerjena v izkoreninjanje tetanusa pri materah in novorojenčkih v državah v razvoju do leta 2012.

Aktivistki Anja in Sabina

Voditeljica Anja Križnik Tomažin in igralka Sabina Kogovšek Zrnec sta na novinarski konferenci pozvali slovensko javnost, da pomaga z nakupi Pampersovih izdelkov. Za vsak prodan izdelek z oznako 1pakiranje = 1 cepivo, ki reši življenje, od aprila do junija 2010, bo Pampers UNICEF-u zagotovil sredstva za eno cepivo proti tetanusu.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri