Ogljikovi hidrati – novi sovražniki?!

Ogljikovi hidrati so čisto v redu … a izberi najkakovostnejše, svetuje Mario Sambolec, osebni trener s specializacijo na področju prehrane in ustanovitelj portala Feel-good.

24. 5. 2011

Testenine ali brokoli?

“Dandanes zaužijemo nesorazmerno preveč ogljikovih hidratov. Ko jih omenim, dobim servirane odgovore v obliki testenin, kruha, riža in krompirja, ki nemalokrat sestavljajo glavnino obroka. Hitro pa pozabimo na najboljše in najkakovostnejše vire OH: zelenjavo, sadje, stročnice, polnovredna žita. Pomisli takole: brokolija se boš težko prenajedla in se od njega zredila, česar pa za hlebček belega kruha ne moreš trditi, kajne?”

Težavno je sorazmerje

“Težava torej ni v OH, temveč nesorazmerje z drugimi živili v obroku. Pomembno je uživanje kakovostnih beljakovin, vlaknin in maščob ob vsakem obroku. Vlaknine v tem primeru izvirajo iz sadja, zelenjave, stročnic in neoporečnih žit ter semen. Tako zasnovan obrok zagotovi telesu vsa hranila, ki jih potrebuje za nemoteno delovanje in energijo, hkrati pa ponudi tudi daljši občutek sitosti in prepreči čezmeren vnos OH iz manjvrednih virov (piškotkov, žemljic in pic).”

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri