O uspešnem hujšanju odločajo malenkosti!

Tudi pri uspešnosti diete včasih odločajo drobne malenkosti.

24. 8. 2014

V & O

Kaj pomaga proti neznanski želji po nečem krepkem?

Za primer volčje lakote imej vedno pri roki nekaj nizkokaloričnih prigrizkov. Na primer kisle kumarice, papriko ali čebulice. Nenadnemu porastu krvnega sladkorja se lahko izogneš s polnozrnatimi izdelki, basmati rižem, ovsenimi kosmiči in zelenjavo.

Se moram odpovedati maščobi?

Ne, kajti samo od solatnih listov ne boš vitka! Ameriški znanstveniki so ugotovili, da se jo-jo učinek pojavi predvsem pri dietah, pri katerih se odpoveduje maščobi. Vzrok: brez maščob telo močno upočasni svojo presnovo in preklopi na varčevalni program. To pomeni, da pokuri manj kalorij, saj jih pospravi za 'hude čase'. Težo je tako enako težko izgubiti kot tudi ohraniti. Izkoristi energijo iz rastlinskih maščob, v katerih se skriva veliko zdravih, nenasičenih maščobnih kislin (na primer repično, oljčno olje ali olje koruznih kalčkov).

Lahko pojem, kar hočem?

Da bi voda pospešila presnovo, vsak dan popij 2–3 litra tekočine. Previdnost svetujemo pri sladkornih in alkoholnih pijačah, kot sta na primer kola ali vino. In tudi kava lahko hitro postane prava kalorijska bomba, če ji dodaš veliko mleka. Da ne govorimo o piškotku ob kavici!

Kako naj se izognem poseganju po hrani zaradi stresa?

Kadar si žalostna ali v stresu in si želiš pojesti en košček čokolade, energijo raje drugače sprosti! Pokliči prijateljico, odpravi se na sprehod ali pa prisluhni svoji najljubši glasbi. Na dolgi rok si pomagaj z jogo ali avtogenim treningom.

Moram uporabljati nizkokalorična sladila?

Večina študij je dokazala, da ne zaužijemo nič manj kalorij, če namesto sladkorja uporabljamo izdelke s sladili. Strokovnjaki si še vedno niso enotni v oceni, ali sladila celo okrepijo občutek lakote. Pazi pa tudi, da se ne boš zvabila v past 'lahkih' izdelkov in pojedla več in si mislili, da imajo tako zelo malo kalorij.

Ali obstajajo živila, ki topijo kilograme?

Nekaj živil, kot na primer čili, lahno pospeši presnovo, a vendar ne moremo govoriti o 'kurilcih maščob'. Najboljša pot za pospešitev presnove je gibanje. Ni ti treba kar takoj v kosu odteči 20 kilometrov. Dovolj bo že, če boš hojo vključila v svoj vsakdan. Peš se odpravi do trgovine, izstopi postajo prej, se sprehodi med malico ... Počasi se daleč pride!

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri