Nasvet za užitek: Sprosti mišice!

Dolge ure za računalnikom zahtevajo od tebe vsaj nekaj poskočnih minut.

5 minutna vadba za sproščanje (foto: Shutterstock) Shutterstock
7. 11. 2011

Sedenje za mizo ali dolge ure na nogah lahko povzročijo, da pos­tanejo mišice tvojih ram super napete, še preden se približa petek.

Kako se sprostiš

Da se boš sprostila, se pretegni, takoj ko prideš domov:

  • V desno roko vzemi posodo s pralnim praškom in povleci desno ramo v smeri tal. Brado potisni proti vratu in premakni glavo nazaj, potem pa jo nagni navzdol proti levi rami.
  • Ponovi z nasprotno stranjo.

Za preprosto vadbo si vzemi vsak dan pet minut – dnevi do petka bodo vzdržnejši.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri