Najboljša hrana z tvojo zares fit umsko kondicijo

Če moraš biti vsak dan v dobri umski kondiciji, moraš možgane oskrbeti z ustreznimi hranilnimi snovmi.

17. 10. 2011

In najboljša živila za dobro umsko kondicijo so ... preveri naš seznam super osmerice:

1. Kozice

Dragocene aminokisline in magnezij stimulirajo funkcijo možganov. Če uživaš surove ribe, na
primer suši, imaš koristi tudi od listov alg. Te vsebujejo veliko vitaminov in jod, t. i. mineral za razmišljanje.

2. Oreški

Študenti že dolgo časa prisegajo na to hrano za možgane. Po pravici, kajti oreški in mandlji lahko s pomočjo svojih večkrat nenasičenih maščobnih kislin, vitaminov B in vitamina E povečajo zmožnost koncentracije. Kljub vsemu teh kalorično bogatih semen in jedrc dnevno ne smeš pojesti več kot eno pest.

3. Avokado

So ti na večerni zabavi postregli z gvakamolejem? Ne brani se ga, kajti pomaka iz avokada je bogata z vitamini B (B1 in B6), ki pospešijo možgansko presnovo. Poleg tega vsebujejo velike količine dragocenih nenasičenih maščobnih kislin in zelo veliko vitamina E – obe snovi ščitita ožilje.

4. Česen

Tako kot čebula tudi česen vsebuje žveplast aliin, ki se spremeni v aliicin. Ta substanca te na eni strani sili v solze, na drugi strani pa poveča prekrvavitev možganov in možganske celice oskrbi s kisikom.

5. Hruške

Med hrano za možgane so pravi turbo – bogate s hranilnimi snovmi, kot so cink, selen, kalij in predvsem fosfor, pomagajo pri dodatnem zagonu možganov. Poleg tega sadni sladkor
poskrbi za hitro energijo in pomaga pri padcu storilnosti. Naše priporočilo: en dan v tednu jej samo hruške in zraven še malo oreškov.

6. Borovnice

Če si pred izpitom ali pomembno predstavitvijo, so borovnice ali pa njihov sok povsem legalni doping. Njihovi flavonoidi spodbujajo nastajanje encimov, ki so pomembni za učenje in spomin.

7. Brokoli

Prosti radikali ostanejo brez možnosti – sulforafani in indoli, vitalni snovi brokolija, ščitijo možganske celice pred poškodbami. Idealne spremljevalke zelenjave: polnozrnate
testenine. S svojimi sestavljenimi ogljikovimi hidrati oskrbijo sive celice z veliko energije, poleg tega pa še z vitamini in mikroelementi.

8. Kari

V Indiji, domovini karija, Alzheimerjeve bolezni skoraj ne poznajo. Študije kažejo, da rumena snov kurkumin prepreči nastanek škodljivih usedlin v možganih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri