Naj dan brez cigarete postane rutina

Danes je 31. januar – dan brez cigarete. Da bo zate tudi 1. ali 2. februar minil brez paličice v ustih, ti predlagamo, da kajenje nadomestiš z aktivnostjo, saj ti vadba lahko pomaga prenehati s kajenjem.

31. 1. 2007

V procesu odvajanja od kajenja je veliko dejavnikov, ki vplivajo na tvojo vztrajnost. Telovadba je lahko učinkovita, ker …

Preprečuje, da bi se zredila

Kilogrami, ki se med odvajanjem od kajenja začnejo kopičiti na telesu, so ena največjih skrbi kadilcev. Pomanjkanje nikotina namreč upočasni metabolizem. Ker v obdobju odvajanja večina kadilcev nadomesti cigareto s hrano, se lahko kilogrami zelo hitro nakopičijo.

Hoja, kolesarjenje, plavanje ali ples … vsak dan najmanj 30 minut, bo odpravilo nastalo težavo. Če boš aktivnost podaljšala, pa boš porabila še več kalorij in morda shujšala!

Vpliva na zdravje

Z vadbo se bo tvoj metabolizem znebil lenobe in postal bolj učinkovit v presnavljanju snovi v telesu. Če si med tistimi, ki bodo raje ostali na cigareti, naj te opozorimo, da s tem ogrožaš svoje zdravje in povečuješ tveganje za različne bolezni.

Ti daje energijo

Misliš, da ti bo aktivnost vzela še tisti zadnji kanček energije, ki ti je ostal za konec dneva? Napaka! Čeprav je težko verjeti, se bo energija med vadbo množila. Saj je res, da se je včasih težko privleči do telovadnice, ampak ko si enkrat tam, se takoj počutiš bolje!

Izboljša razpoloženje

Prenehati s kajenjem bo zate zagotovo šok, ker boš prikrajšana za svojo najljubšo razvado. Zato si moraš najti nadomestilo – vadbo, na primer, ki te bo spravila v dobro voljo. Če ne takoj, pa potem, ko boš končala s treningom in boš na poti domov pomislila, da si naredila nekaj koristnega za svoje telo.

Zmanjšuje poželenje po nikotinu

Telovadba bo pregnala željo po nikotinu, potrebnih bo le nekaj minut hoje, da se bo tvoja cirkulacija izboljšala in pognala kri po žilah, ki bodo tvoje telo oskrbeli s potrebnimi energijskimi zalogami – vsekakor ne nikotinskimi!

In še nekaj pomembnega!

Ženske smo veliko bolj nagnjene k temu, da se vrnemo nazaj k kadilski navadi – zaradi strahu pred odvečnimi kilogrami. Ker na težo vpliva tudi menstrualni ciklus … pozor!

Če boš prenehala s kajenjem v času pred menstruacijo, bo lahko to vplivalo na tvojo motivacijo, ker se bo teža hitreje povečala – zaradi kopičenja vode v telesu! Če boš prenehala kaditi danes, upoštevaj tudi to dejstvo, da ti ne bo zmanjkalo volje!

Sicer pa ne pozabi, da je življenje v tvojih rokah – stori nekaj za svoje dobro počutje še danes.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri