Moška plešavost in testosteron

“Na pomoč – mojemu fantu močno izpadajo lasje.”

9. 3. 2010

Krivi so hormoni!

Verjetno gre za tegobo, ki ni povezana z ničimer drugim kot z moškimi hormoni:

“Če lasje izpadajo predvsem v čelnem predelu in na temenu, je to t. i. moška plešavost. Pogosto je dedna, povzroča jo moški spolni hormon testosteron. Možno jo je malce omejiti z zdravili, ki jih predpiše zdravnik in zavirajo moški spolni hormon – testosteron," pravi asist. mag. Nena Kopčavar Guček, dr. med., spec. spl. med., in dodaja:

“Imajo nekatere stranske učinke, o katerih se je pametno pogovoriti z zdravnikom pred začetkom jemanja zdravil."

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri