PMS sindrom jezljivosti

PMS me prelevi v jezno psico. Kako naj se spopadem s tem?”

19. 10. 2011

Morda boš veliko manj razdražljiva teden pred menstruacijo, če boš zaužila manj kofeina in alkohola, ki lahko vplivata na tvoje razpoloženje.

Prav tako jej bolj zdravo – na primer več solate in polnozrnate hrane, kar vsebuje uravnovešajoče ogljikove hidrate.

Ker telovadba izziva sprožanje endorfinov, ki spodbujajo dobro razpoloženje, se ne odpovej telovadnici.

Potrudi se, da boš dovolj spala, ker boš potem spočita, in manj verjetno je, da se boš v času PMS-a obnašala 'pasje'.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri