Adijo tabletke, dober dan mozoljčki :(

“Ko sem nehala jemati tabletke, so se mi pojavili mozolji. Zakaj?

23. 12. 2009

Hormonska nihanja

“Mozolje povzročajo zapletene kombinacije hormonskega stanja in odziva kože nanje, predvsem v času adolescence in pri nekaterih dednih ali pridobljenih hormonskih motnjah,” pravi mag. Stanko Pušenjak, dr.med, in dodaja:

“Nekatere kontracepcijske tablete delujejo proti aknam, v takem primeru pa lahko prenehanje uporabe tabletk vrne stanje kože v prejšnje ali celo slabše stanje.”

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri