Med vadbo poskrbi za hidracijo telesa!

 

Še zlasti tisti, ki se ukvarjate s športom, bi se morali zavedati pomena zadostne in zdrave hidracije vašega telesa.

1. 9. 2009

 

Sploh v tem poletnem času moramo biti še posebej pozorni na dodatno hidracijo, saj naše telo izgublja še več vode kot sicer. V nadaljevanju ti zato predstavljamo nekaj koristnih napotkov, s pomočjo katerih boš hitreje in predvsem na bolj zdrav način prišel do boljših rezultatov:

 

  • 1. Piti moraš že čez dan, nato pa spij 15 – 20 minut pred treningom obvezno še 2-4 dcl tekočine.
  • 2. Med telesno aktivnostjo imej pijačo vselej na voljo.
  • 3. V vroči in vlažni klimi morate med aktivnostjo spiti približno 1 liter tekočine na uro oziroma 2,5 dcl vsakih petnajst minut.
  • 4. Med telesno aktivnostjo bi morali nadomestiti od 70 – 90 % izgubljene tekočine.
  • 5. Izgubljeno tekočino, vitamine in minerale začnite nadomeščati takoj po telesni aktivnosti.

 

Na srečo je Fructal nedavno predstavil Frutiq, novo kategorijo pijač - 'sadje z vodo'. Prehrambena vrednost Frutiqa izhaja samo iz sadja, v katerem so prisotni naravni sladkorji (glukoza, fruktoza, saharoza). 15 oz. 18-odstotni sadni delež pa Frutiqu poleg okusa prinaša še vitamine in minerale (natrij, kalij, kalcij, magnezij fosfor) v sledovih. Poleg tega Frutiq ne vsebuje dodanega sladkorja, konzervansov, umetnih arom, barvil ali sladil.

In še en ekstra nasvet: ko začutiš žejo, si do neke mere že dehidriran, zato svoje telo napolni s Frutiqom še pred športno aktivnostjo.

Za več koristnih informacij pa klikni na spodnji povezavi:

www.frutiq.si

www.facebook.com

Oglasno sporočilo

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri