Madonna je najbolj fit med zvezdnicami

Čeprav so se metode in filozofija njenih vadb skozi leta spreminjale, pa kraljica popa še danes velja za eno izmed najbolje fizično pripravljenih zvezdnic.

18. 3. 2011

Zadnja v vrsti njenih diet je t. i. makrobiotska, pri kateri je poudarek na naravni in nepredelani hrani. Rdeča nit te diete so polnozrnati izdelki, med katerimi prevladujeta rjavi riž in polnozrnate testenine, prav tako kuhana in surova zelenjava, fižol, tofu, morski sadeži, nežne začimbe, ribe, sadje, oreški in semena.

Poleg naravnih sestavin je pomembna tudi priprava, ki zapoveduje tradicionalne metode kuhanja. Prepovedana je uporaba mikrovalovne pečice, hrano pa moramo žvečiti počasi in v sproščenem vzdušju.

"V restavracijah jem zelo redko, saj nikoli ne moreš biti popolnoma prepričan, kaj vse se bo znašlo na krožniku."

Madonna je bila vedno navdušena nad duhovnostjo, zaradi nje je gibanje kabala v Hollywoodu postalo izjemno priljubljeno, prakticira pa tudi ashtanga jogo. Šestkrat tedensko z osebnim trenerjem kombinira vaje, ki vključujejo pilates, gyrotonic in tekoči trak, prav tako pa je navdušena nad vadbo na napravi powerplate, ki zagotavlja hitrejše in bolj učinkovite rezultate. Medtem ko stojiš na napravi, ki vibrira, ima telo občutek, da pada, zato so mišice vseskozi napete, kar omogoča, da v krajšem času pokurite več kalorij. Podobne rezultate pa daje tudi nordijska hoja, ki z gibanjem rok in uporabo pohodnih palic omogoča, da razgibamo tudi zgornji del telesa in s tem porabimo dvakrat več kalorij kot pri običajni hoji.

Pri 52 letih je doživela že marsikaj, še vedno pa je odprta za učenje novih stvari. Tako se je pred časom lotila krumpa, intenzivne plesne zvrsti, ki temelji na hiphop gibih, včasih pa jih vadi in izpopolnjuje tudi po 13 ur, kar je seveda za pevko, ki lahko po več ur skupaj skače in poje po odru, mala malica.

In kaj za to, da so fit, počnejo ostale zvezdnice?

Natalie Portman

Natalie pravi, da nikoli ne bi dovolila, da bi zaradi videza izstradala telo. Ravno nasprotno, saj ko je lačna, vedno pojé kaj okusnega. Natalie je bila vse življenje aktivna, že kot deklica je šestkrat tedensko trenirala ples, danes se najraje predaja vajam iz joge, v prostem času pa najbolj uživa v potapljanju.

Jennifer Aniston

Skrivnost njene popolne postave naj bi bila predvsem v zdravi prehrani in rekreaciji, igralka pa naj bi vedno telovadila na prazen želodec, hrano pa zaužila šele uro po vadbi, da bi se tako ognila preveliki rasti mišic.

Zadnji zvezdniški hit: Hujšanje z otroško hrano! Pred kratkim je namreč Jennifer pred snemanjem filma želela na hitro izgubiti nekaj kilogramčkov, zato se je zatekla k ekstremni metodi hujšanja z otroško hrano, ki je čez lužo med zvezdnicami, kot sta Courteney Cox in Gwyneth Paltrow, pravi hit. Vsak dan je zaužila 14 porcij spasirane otroške hrane, s katero je v telo vnesla manj kot 1200 kalorij, in v nekaj dneh izgubila kar štiri kilograme.

Adriana Lima

Adriana priznava, da je lahko, preden je zanosila, pojedla karkoli, pa se ni nikoli poznalo na teži - najtežje se upre čokoladnim sladicam. Ker ni želela biti ujetnik diet, je namesto tega, da bi se odrekla najljubšim razvadam, raje zmanjšala porcije.

Adrianin nasvet: Večina žensk je prepričanih, da manekenke nimajo skrbi glede videza, a Brazilka priznava, da tudi sama ni imuna proti celulitu. Prav zato priporoča, da zaužijemo čim več vode in organsko pridelane hrane, saj vpliva na dobro počutje, posledično pa tudi na videz. Adriana za zmanjševanju celulita priporoča predvsem izogibanje kofeinu, mleku, alkoholu, mesu in čezmernemu dodajanju soli in sladkorja jedem. Prav tako pa je prepričana, da ima telesna aktivnost večji učinek, če v njej uživamo in se je lotimo s pozitivnimi nameni, torej željo po zdravem in lepem telesu.

Nicole Kidman

Mladostni videz ohranja predvsem s hrano organskega izvora in dodaja: “Jesti moram večkrat na dan, če želim biti sita.” A zdrava prehrana ni edino, kar bi pomagalo do lepega telesa, zato Nicole prisega tudi na redno telesno aktivnost: nekajkrat tedensko preteče več kot deset kilometrov, izvaja jogo in vsak dan plava več kot pol ure. In to še ni vse. Tu sta še fitnes, enkrat tedensko v roke vzame tudi tenis lopar, vse skupaj pa budno spremlja njena osebna trenerka Jenne Phillips.

Nasvet Jenne Phillips: Za lepo oblikovane mišice moramo izvajati razmeroma dolgo serijo krepilnih vaj z vsaj 50-100 ponovitvami, kardiovadbo je dobro kombinirati z vajami za moč, strokovnjakinja pa priporoča, da vsak teden poleg ustaljene rekreacije najdemo tudi aktivnost, v kateri bomo uživali - od plavanja, kolesarjenja, plesa do teka ali joge - ki nam vlije še dodatno motivacijo in veselje do zdravega načina življenja.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri