Lahke utrjevalne vaje za sanjsko postavo

Z zdravo prehrano in targetirano nego telesa bosta za tvojo postavo delala male čudeže, vendar pa brez izdatnega gibanja vendarle ne bo šlo. V nadaljevanju predstavljamo nekaj lahkih utrjevalnih vaj, ki ti bodo pomagale doseči cilj še pred poletjem.

Lahke utrjevalne vaje za sanjsko postavo (foto: profimedia) profimedia
28. 4. 2014

Lahke vaje za utrjevanje telesa ...

Utrdijo vezno tkivo in učvrstijo postavo

Gibanje je oblika zabave in hkrati način, kako priti do super oblikovanega telesa. Ni ti treba delati napornih in težkih vaj. Z našimi tremi vajami boš okrepila globoko ležeče mišične skupine, ne da bi se pri tem spotila. Pri desetminutnem treningu trikrat na teden boš v mesecu dni pridobila bolj mišičasto in čvrsto telo. Takšno telo je mnogo lepše, mišice pa v nasprotju z maščobo tudi v stanju mirovanja porabijo več kalorij.

Suha in gladka stegna

Ulezi se na stran in z obema rokama podpri telo. Iztegni zgornjo nogo in jo v napetem stanju čim višje dvigni. Vajo ponovi desetkrat, nato zamenjaj stran.

Plosk trebuh in čvrste prsi

V sedečem položaju pokrči in dvigni noge. Trup rahlo nagni nazaj, roke daj za tilnik. Roke skupaj z glavo in trupom zasukaj najprej v eno, nato v drugo stran. Ponovi desetkrat.

Zavidljivo napeta zadnjica

Postavi se 'na vse štiri'. Najprej iztegni eno nogo in v napetem položaju preštej do deset. Nogo nato pokrči v prvotni položaj. Ponovi desetkrat, nato zamenjaj.