Koristni namig za klestenje kilogramčkov

"Kako naj shujšam, ne da bi pridobila mišično maso?"

12. 3. 2014

“Ženske zaradi hormonskega profila zelo težko pridobimo mišično maso. Problem nastane že pri ohranjanju mišične mase,” pravi osebna trenerka Jasna Zagrajšek.

“Več treninga ne pomeni vedno hitrejše izgube kilogramov! Vsakodnevno treniranje vodi v pretreniranost, telo se ne regenerira in se brani izgubiti kilograme, zato je dovolj pet treningov na teden, dva dni v tednu pa si vzemi za počitek. Najpomembneje je, da se pravilno prehranjuješ. Naj ti ne bodo treningi potuha, da lahko potem vse ješ. Jej zdravo in manjše obroke. Le tako boš prišla do želene teže.”

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri