Kaj pojesti po žuranju?

Polnoč je, vračaš se z žura in si sestradana. Pojedla bi nekaj mastnega, sladkega ali zelo slanega, pač prvo stvar, ki se znajde v tvoji bližini. Da pa se ne boš naslednji dan zbudila čisto povožena, pojej prigrizek, ki ne bo pretežek za tvoj želoček.

5. 10. 2012

Jajčka

Zakaj? Rumenjak vsebuje visoko raven aminokislin, ki pomagajo pri izničevanju strupenih snovi v alkoholu, zato se naslednji dan ne boš počutila slabo.

Hrana s piščancem

Zakaj? Proteini v piščancu bodo poskrbeli, da boš zares sita, in tako preprečili, da sežeš po drugem ali celo tretjem kosu!

Miks Napitek

Zakaj? Nutela bo poskrbela za super okus, banana vsebuje kalij, skupaj z mlekom pa ti bo napitek dal energijo (ki jo boš še kako potrebovala).

Pašta s sirom

Zakaj? Ker vsebujejo ogljikove hidrate in sir, ki je prav tako bogat z aminokislinami, tvoj želodček pa ti bo po taki hrani naslednji dan zelo hvaležen.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri