Jutranje pretegovanje

Redno pretegovanje izboljša držo in pomaga sprostiti napetosti, ki so se nakopičile v ramenskem obroču ter v hrbtnem in prsnem predelu.

16. 8. 2010

Največ koristi od tega giba boš imela zjutraj ali po dolgotrajnem sedenju za mizo ali v avtu.

Raztegni se

Z obema rokama se primi za podboj vrat. Zatem se z zgornjim delom telesa nagni naprej, tako da boš čutila raztezanje v ramenih in prsnih mišicah. V tem položaju ostani nekaj sekund in vajo večkrat ponovi.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri