Joga na letalu

Poživi krvni obtok in se sprosti tudi na letalskem sedežu.

1. 9. 2009

Ko se te na dolgem potovanju nad oblaki poloti nemir, začutiš zakrčenost in bolečine v mišicah, pozabi na slabo voljo. Predlagamo ti nekaj preprostih vaj, ki bodo težave v hipu odpravile.

Prednost: motila ne boš niti še tako težavnega soseda.

Raztezanje rok nad glavo

Udobno se namesti na celotno površino sedeža. Stopala so plosko na tleh, v širini ramen, hrbet, vrat in glava so v ravni liniji.

Prepleti prste rok in dvigni roki nad glavo. Pazi, da pri tem ne dvigneš ramen; skupaj s hrbtom naj bodo sproščena. Občuti razteg telesa od pasu do konice prstov, dihaj enakomerno. Naredi tri globoke vdihe in izdihe, nato se sproščeno vrni v začetni položaj.

Učinek: razteza, poživlja in sprošča zgornji del telesa, povečuje gibljivost mišic rok.

Mačka

Dlani počivajo na stegnih, hrbet je raven, toda sproščen. Sprosti tudi vrat, ramena in roke.

Ob vdihu z rokami zdrsni proti telesu in pri tem občuti raztezanje hrbtnih in ramenskih mišic. Ob izdihu se počasi skloni naprej, dlani spuščaj proti kolenom. Položaj zadrži pet sekund, nato se dvigni. Ponovi dvakrat.

Učinek: razgibava hrbet, poživlja krvni obtok in pospešuje prebavo.

Dvigovanje telesa sede

Zravnaj hrbet in prekrižaj levo nogo čez desno.

Z dlanmi se primi za naslonjalo za roke in se dvigni. V tem položaju ostani nekaj časa, globoko dihaj in občuti raztezanje mišic rok ter vseh mišic vzdolž hrbtenice. Nato se spusti na sedež, zamenjaj nogi in vajo ponovi. Naredi tri serije.

Učinek: lajša bolečine v hrbtenici, krepi mišice rok in ramen, poglablja dihanje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri