Jabolko - dragocen in svež vir vitaminov!

Si vedela, da jabolko vsebuje le 55 kcal/100 g, v njegovi sestavi pa boš našla kar 85 odstotkov vode? Nič čudnega, da jabolko slavi kot idealno dietno sadje z nizkim glikemičnim indeksom.

8. 11. 2012

Eno samo jabolko nas oskrbi s kar 30 odstotki dnevne priporočene količine prehranske vlaknine. Koža jabolka je bogata z netopno vlaknino, ki pospešuje prebavo in preprečuje zaprtje.

Jabolko na dan, odžene zdravnika stran

Jabolka so prava zakladnica dragocenih vitaminov.

V njih se skriva več kot 30 dragocenih snovi, kot so vitamini A, B, C in E, folna kislina in kalij. Kalij uravnava ravnovesje vode v telesu, magnezij je čista energija za živce in mišice, kalcij varuje pred osteoporozo, vitamin C krepi imunski sistem, visoka vsebnost pektina pa znižuje vrednost slabega holesterola LDL v krvi.

Kar 70 odstotkov vseh vitaminov se skriva v lupini ali tik pod njo.

Da bi vsa dragocena hranila čim bolje izkoristila, jabolka raje jej neolupljena, zlasti če so neškropljena.

vrste jabolk

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri