Na težo popazi tudi med počitnicami

Vsi skušajo shujšati pred počitnicam. Vendar to ne pomeni, da si lahko dovoliš kakršnokoli pretiravanje, ko končno prispeš tja.

3. 7. 2013

Na počitnicah si, torej uživaj v hrani in si pri luštnem natakarju naroči še eno margarito. Vendar skušaj vključiti nekaj strategij v svoje dneve, da se boš vrnila pomlajena, in ne otečena.

Ohrani navade

Skušaj se prehran­jevati podobno kot doma – naj bosta zajtrk in kosilo približno tako velika kot običajno. Za večerjo si dovoli malce več, ker je tako in tako najbolj zabaven obrok.

Popravi napake

Če že poješ veliko za kosilo, zmanjšaj večerjo. Pravilo je preprosto: če pri enem obroku pretiravaš, pri nasled­njem poješ manj (in lažjo hrano).

Prihrani za pozneje

Večino obrokov poješ zunaj, zato se zavedaj, da so porcije vedno veliko večje, kot bi morale biti, in vedno pusti nekaj na krožniku (ali naroči, naj ti zavijejo ostanke, ter jih pojej za malico).

Zamenjaj

Na počitnicah se ponekod vesele urice začnejo že ob dveh ali treh popoldan. Prav nič ni­ma­mo proti takšni velikodušnosti. A če te čaka dolga noč pitja, skušaj izmenoma piti alkoholne in brezalkoholne pijače.

Privošči si

Če je tvoja najljubša pijača kalorijska bomba, kot je piña colada, popij eno, potem pa zamenjaj za lažjo pijačo: kozarec prošeka (le 85 kalorij!) ali pripravi vrč sangrije – vino, mineralna voda, agava in sveže sadje.

Prinesi s sabo

Premagaj mikavni hotelski bar s prigrizki v sobi, tako da boš prenosni hladilnik napolnila s sadjem, oreščki, sadnimi ploščicami in jogurti.

Pripravila: Petra Arula

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri