Hujšaj, a brez stradanja

Ne, nič ne prodajamo in nobene nove metode hujšanja ne izumljamo. Vse to že dolgo veš, pa vendar ...

27. 8. 2009

Stvari so povsem enostavne:

1. Proč z enostavnimi ogljikovimi hidrati

Živila iz bele moke in beelega sladkorja so prepovedana. Dovoljena so le v razponu ene ure in pol po intenzivni telovadbi, a še to prve dni oz. tedne hujšanja raje izpusti.

2. Jej enake obroke

Najbolje je, da daljše obdobje ješ enake obroke, ki jih potem med seboj kombiniraš. Poskusi kombinirati stvari, ki imajo veliko proteinov (beljaki, svinjina, piščančje prsi), zelenjavo in vlaknine.

3. Pet obrokov na dan

Poskušaj imeti vsaj pet obrokov na dan in seveda jej hrano, ki ima nizek glikemični indeks ter pazi na kombinacije.

4. Voda, voda, voda

Pij velike količine vode in nesladkanih čajev, izogibaj pa se sladkanih in gaziranih pijač.

5. Daj si duška!

Izberi si en dan v tednu ter si privošči nekaj, kar si močno želiš - tortico, sendvič, kavo s smetano, porcijo testenin.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri