Hrana za boljše počutje

Nekatera živila te dobesedno naredijo srečnejšo, saj vsebujejo snovi, ki pripomorejo k boljšemu počutju.

Hrana za boljše počutje (foto: oreški sadje suho prigrizek) oreški sadje suho prigrizek
29. 7. 2011

Čokolada

Jasno, na prvem mestu. Pazi le, da je ne bo preveč. Najbolj priporočljiva je temna.

Oreški

Odličen vir omega 3 maščobnih kislin, ki so dobre tudi za srce. Privošči si jih vsaj pest na dan.

Vlaknine

Najdeš jih v polnozrnatih izdelkih, posebno bogat z njimi pa je npr. brokoli.

Koruza

Kdaj si nazadnje jedla polento? Dobra je tudi z zelenjavo, ne le z golažem.

Začimbe

Sploh tiste bolj pekoče te pogrejejo in dvignejo tvoje razpoloženje.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri