Hrana je tvoja prijateljica

Bodi pozorna na to, kaj polni tvoja usta in želodček. Pet cosmo namigov, da boš lažje spremenila slabe prehranjevalne navade.

30. 1. 2011
  • Reci si na glas. Ko te bo zgrabilo, da bi (spet) zagriznila v nekaj okusnega, si reci na glas: “Nisem lačna, vendar bom tole zdaj vseeno pojedla.” Ko boš zaslišala svoj glas, boš še enkrat pomislila, ali to hrano zdaj res potrebuješ.
  • Ne pojej cele porcije. Če boš na krožniku pustila 20 odstotkov hrane, bo tvoj želodček občutil popolno sitost, ti pa se ne boš prenajedla. Poglej z drugega zornega kota: Če se ti bo po obroku, ki si si ga naložila na krožnik, na mizi smehljalo še veliko hrane, si reci: “O, kako sem se najedla,” namesto: “Spet je ostalo veliko hrane.”
  • Deli. Najboljši pri slastni tortici sta prvi dve žlički. Če te slaščičarna zvabi v svoj hram, s prijateljico naročita eno tortico. Deljenje bo naredilo dogodek slajši, kalorije pa bodo razpolovljene.
  • Spremeni svoje navade. Če se ti zljubi kaj sladkega, si pripravi svojo najljubšo slaščico, obloženo z obilico sadja. Kaj praviš o čokoladnem kolačku skupaj s sadno solato?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri