Hrana je tvoja prijateljica

Bodi pozorna na to, kaj polni tvoja usta in želodček. Pet cosmo namigov, da boš lažje spremenila slabe prehranjevalne navade.

30. 1. 2011
  • Reci si na glas. Ko te bo zgrabilo, da bi (spet) zagriznila v nekaj okusnega, si reci na glas: “Nisem lačna, vendar bom tole zdaj vseeno pojedla.” Ko boš zaslišala svoj glas, boš še enkrat pomislila, ali to hrano zdaj res potrebuješ.
  • Ne pojej cele porcije. Če boš na krožniku pustila 20 odstotkov hrane, bo tvoj želodček občutil popolno sitost, ti pa se ne boš prenajedla. Poglej z drugega zornega kota: Če se ti bo po obroku, ki si si ga naložila na krožnik, na mizi smehljalo še veliko hrane, si reci: “O, kako sem se najedla,” namesto: “Spet je ostalo veliko hrane.”
  • Deli. Najboljši pri slastni tortici sta prvi dve žlički. Če te slaščičarna zvabi v svoj hram, s prijateljico naročita eno tortico. Deljenje bo naredilo dogodek slajši, kalorije pa bodo razpolovljene.
  • Spremeni svoje navade. Če se ti zljubi kaj sladkega, si pripravi svojo najljubšo slaščico, obloženo z obilico sadja. Kaj praviš o čokoladnem kolačku skupaj s sadno solato?

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri