Gurmanske kombinacije za boljše zdravje

Hrana, ki jo kombiniraj za boljše zdravje – hranljive snovi v nekaterih jedeh pomagajo, da so druge bolj učinkovite.

Gurmanske kombinacije za boljše zdravje (foto: Profimedia) Profimedia
18. 5. 2015

Čebula in česen

Kako delujeta?

Antioksidanti, ki jih najdeš v čebuli in česnu, lahko pomagajo znižati tveganje za kronične bolezni, kot so srčne bolezni in nekatere vrste raka. Antioksidanti uničujejo proste radikale – nestabilne molekule, ki višajo tveganje za srčno bolezen.

Kako jih kombinirati?

Da boš okrepila okus pečenke in pražene hrane, dodaj malo česna in čebule za dodat­no pikantnost.

Paradižnik in olive

Kako delujejo?

Olje iz oliv lahko pomaga, da bo tvoje telo lažje absorbiralo likopen, ki ga najdemo v paradižniku. Likopen niža tveganje za določene vrste raka – predvsem na prostati.

Kako jih kombinirati?

Za hranljiv prigrizek, ki ti bo okrepil zdravje, pripravi domačo pico, obloženo z paradižnikom, olivami in rukolo .

Agrumi in oves

Kako delujejo?

Hrana rastlinskega izvora, kot je oves, vsebuje določeno različico železa, ki ga telo lahko absorbira, če vanj vnesemo tudi hrano, bogato z vitaminom C. Zato agrume pojej skupaj z ovsom, da boš okrepila imunski sistem.

Kako jih kombinirati?

Čez naravne ovsene kosmiče daj pomarančo, kivi, mango ali jagode ali zraven popij kozarec pomarančnega soka.

hrana

Ne spreglej: Hrana za čisto kožo: pripravili smo ti tedenski meni (temu načrtu prehranjevanja sledi 28 dni in tvoja koža bo spet zasijala v vsej svoji lepoti).

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri