Gradniki odpornosti

Da ostanejo obrambne vrste našega telesa strnjene, nujno potrebujemo vitamine in mikroelemente.

3. 3. 2010

Najlaže jih dobimo z uravnoteženo prehrano, ki vsebuje veliko sadja. Še vedno pa je sporno, ali pri zdravem človeku dodajanje vitaminov in mikroelementov v obliki tablet zares (in sploh) krepi imunski sistem.

Zdravju nujni!

Vitamin C na primer v belih krvnih telescih polovi agresivne molekule, t.i. proste radikale. Ti napadejo DNK belih krvnih telesc (levkocitov) in tako oslabijo našo odpornost.

Pomanjkanje cinka se denimo pozna na kostnem mozgu, kjer zorijo predhodniki različnih imunskih celic.

Pomembna rudninska snov je tudi kalcij, katerega najbolj znani viri so mlečni izdelki in tudi različne vrste sadja in zelenjave, ribe in jajca ter mineralna voda, bogata s kalcijem. Da ga telo lahko absorbira, potrebuje vitamin D, ki pa lahko v telesu nastaja le s pomočjo vsaj 20 minut sončne svetlobe na dan.

Na drugi strani pa imamo t.i. roparje kalcija, fosfate, ki jih vsebujejo na primer meso, predvsem pa nikotin ter večje količine kofeina in alkohola.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri