Freestyler, ples ob drogu in koristne aplikacije

Čeprav boš vpeta v elastike, bo tvoje gibanje neovirano.

17. 12. 2009

Za vsako telo. Freestyler je naprava, na kateri lahko s preprostimi vajami učinkovito obdelaš vse mišične skupine ter izboljšaš koordinacijo in ravnotežje ne glede na fizično pripravljenost.

Neovirano gibanje. “Prednost vadbe na Freestylerju so funkcionalna, večosna gibanja z uporabo elastičnega upora,” nam je zaupal mag. Sergej Petrović, ki je zasnoval napravo z elastičnimi cevkami, ki med vadbo ne bodo ovirale tvojega gibanja.

Domači ‘trener’. V fitnesih po Sloveniji že vadijo na Freestylerju, lahko pa vadiš tudi doma. “Vse vadbe bodo objavljene na spletnem videoportalu, kjer bodo inštruktorji iz vsega sveta lahko predstavili svoje koreografije.” Vadbeni programi na www.freestylerpro.com pa bodo na voljo brezplačno!

Mojstrica svetuje: Je ples ob drogu varen?

Ples ob drogu je kot oblika rekreacije varen tako kot druge vadbe. “Seveda lahko pride do poškodb kot pri vsakem športu. Da bi to preprečili, je treba dobro ogreti celotno telo,” pravi Ana Jurkovič, mojstrica plesa ob drogu – plesa, ki povzema gibe iz gimnastike, baleta in različnih plesnih zvrsti.

“Vsakršno plesno zanje se lahko vključi v prvine plesa ob drogu, ki pridejo do izraza, ko se sprostimo ter prepustimo notranji energiji in seksapilnosti.” A če misliš, da moraš biti za ta ples vrhunsko pripravljena, se motiš.

“Program je narejen tako, da tako tiste, ki nimajo kondicije, kot tiste, ki jo imajo, kondicijo pridobijo in utrdijo sproti. Zato ni nikakršnih omejitev. Pomembno je, da uživate v svojem telesu in v razkošnosti vsakega giba.” In če so se plesa ob drogu lotile Sheila Kelly, Teri Hatcher ter Kate Hudson, zakaj se ga ne bi tudi ti?

Koristne aplikacije

Naj socialna mreža poskrbi za tvoje zdravje.

Za boljšo motivacijo, odpravljanje slabih navad in premišljeno prehranjevanje si naloži spletne ‘pomočnike’.

  • Fit-ify: Spremljaj težo in treninge hoje, teka, kolesarjenja ali plavanja, sledi športnim ciljem in morda boš pristala na listi desetih najboljših.
  • Trackulous: Beleži ure spanja, čas za telovadbo ali pojedene piškote – s spremljanjem dnevnih rutin se boš zavedla slabih navad in jih odpravila.
  • Fridge Graph: Če si se odločila za hujšanje, spremljaj upadanje teže ne samo v številkah, ampak tudi grafično, uspehe pa si zapisuj v spletni dnevnik.

Metka Pravst
Fotografije: Promocijski material, www.shutterstock.com

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri