Ali tek na tešče zares kuri več maščob?

Če jutranji trening traja okoli 30 minut in ne vključuje treninga za moč, je tek na tešče koristen, saj so zjutraj naše rezerve ogljikovih hidratov porabljene in bo telo za potrebno energijo začelo kuriti maščobe v telesu.

9. 11. 2011

Izsledke študije je objavil časopis Journal of Sports Medicine.

Je učinek, a resnici na ljubo majhen!

Več žensk je sodelovalo v štirih serijah poskusov.

V treh serijah so sodelujoče pojedle za zajtrk lahek prigrizek in so začele telesno aktivnost 30, 60 in 90 minut po obroku. V četrti seriji so tekle na tešče. Merjenje je pokazalo, da so v četrti seriji sicer pokurile več maščob, a ne pomembno več.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri